Πόσο καλύτερα θα ήταν για σένα

”…πόσο καλύτερα θὰ ἦταν γιὰ σένα, στενοχωρώντας τὸ παιδὶ γιὰ λίγο νὰ τὸ κάνεις ὑγιὲς γιὰ πάντα, παρὰ νὰ κάνεις αὐτὴ τὴν σύντομη εὐχαρίστηση τὸ θεμέλιο μιᾶς διαρκοῦς λύπης…”

¨Αγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος

(Visited 21 times, 1 visits today)

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

42 − = 38
Powered by MathCaptcha